frågor

Vad blir ditt namn baklänges? - Asivol
Har du gjort en snöängel i vinter? - Nepp
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - jag vet faktiskt inte?
Är ditt hår platt eller lockigt? - plattar ju de
Vad gör du när det regnar? -Film!
Vad har du för startsida på internet? - Google.
Vem ringde du senast? - mamma
Har du någon gång testat karate? - Nej.
Vilken mobilringsignal? - PRimo victoria
Minimorötter eller pommes frites? - Pommes frites
Första sporten du gick på? - HipHop
Vad längtar du efter mest just nu? - Studenten
När åt du senast en fiskbulle? - Tror jag aldrig käkat en hel
Vad drömde du inatt? - Kommer inte ihåg
Vilken tv-serie är bäst? - Dh <3
Kan du gå ner i spagat ?- Nej.
Vad åt du senast? - makaroner
Höga eller låga strumpor? - Beror ju på
Vad är du mest rädd för i hela världen? - att någon i min närhet dör..
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? - ibland
Röd, grön, blå eller gul mjölk? - Dricker inte mjölk.
Vad har du för färg på ditt påslakan? - vitt
Vad ska du döpa ditt / dina barn till? - Egon Emanuel :)
Sommar eller snö? - Sommar
Snyggaste läraren? - Idrottsläraren :D inte han vi har, den andra
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? - Ja.
Riktig gran eller plastgran? - Plast
Godaste drickan till frukosten? - JOS
Vem kramade du senast? - Emil.
Älskar du att sjunga? - Japp
Duscha eller bada? - Dusha
Kan du ditt mobilnr utantill? - Ja
Har du tråkigt? - lite.
Stockholm city, Metro ? - Va?
Hur tar du dig till skolan? - buss
Har du någonsin sminkat dig som punkare? - japp
Vad var det senaste som fick dig att skratta? - Mamma ochja kolladelite på ens facebook ;)
Vad blir du glad av?
- Mycket
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Mamma
Vad skulle du behöva just nu? - Pengar.
Vilken tid gick du upp idag? - 8.00 tror jag
Vad var det första du sa i morse? - " jaa" mammafrågade om ja va vaken.
Senaste personen som fick dig arg? - ...
Senaste låten du lyssnade på? - För dig - winnerbäck
Senaste personen du tänkte på? - Mormor.
Vilken parfym använder du? - En jag fick av moster, ellerden som ja fick av mamma.
Vilket schampoo använder du? - Fructis.
Har du nånsin gråtit över en tjej? - ja?
Dagens dryck? - Vatten
Vad har du gjort idag? - vaknat bara.
Var det kul? - nä
Vad är du allergisk mot? - jordnötter
Var har du ont? - hm, jag har nog inte ont någonstans? känner jag efter så ja, lite onti vänster ben.. rätt mkt faktiskt:(
Var du glad igår? - Ja, det var jag
Vad ska du göra nu? - duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0