Dag 03 – Mina föräldrar

Min mamma heter Malin och är född 67. När hon var liten bodde hon i märsta. Sen vet jag inte riktigt, men iaf blev det därvi bor nu. Sen har hon bott här. Jag tror hon gick handel på gymnasiet.
Mamma har tre syskon, Olle, Petter och Matilda.
Mamma har två barn, jag och min storasyster Evelin.
Hon jobbar på ica. Och jag bor med henne och har gjort hela mitt liv. Vi bor i en trea vi campingen!
Jag fårofta höra att jag är lik mamma. Och ibland känner jag det själv också!



Min pappa har jag ingen bild på. Men Han heter Krister och bor också där bor fast längre bort.
Jag tror han också är född 67, vet inte säkert. Han har bott i den här lilla byn hela livet.
Pappas syskon heter Micke och Ylva.
Pappa har fyra barn, Evelin, Ida och Jessica. Och jag.
Han Bor med Jessica och sin fru i ett hus!





Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja, du är min flicka du. Älskar dig. Puss

2011-01-03 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0