Dag 02 – Min första kärlek

( ja, jag vet att det blir fel nu, men tänkte ta efterdatumet från dagen också ;) )


Min första kärlek hette Gustav. Och det var i lekis, guud jag va så kär i han. När vi satt i ringen va jag alltid ledsen om jag inte fick sitta med han, eftersom man skulle hålla händerna.
Iställe för min jättestora kärlek fick jag sitta breve en grabb som svängde upp och ner med min hand heeela tiden. Min hand bara flög.

Iaf så tror jag inte gustav visste att han va min kärlek.
men han vet det nu, och de är hu huvudsaken. haha!





Fast så kär som jag är nu, det har jag aldrig varit. ♥

Kommentarer
Postat av: Emil

Älskar dej <3 :)

2011-01-02 @ 21:41:00
Postat av: mormorn

och det gör jag med!

2011-01-02 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0