Dag 01 – Presentera mig själv



Jag heter då Lovisa och bor i en liten by i dalarna. Jag bor med min mamma i en trea.
Jag har tre syskon, Evelin, ida och Jessica.  Evelin bor i falun men flyttar snart nära oss. Idaska flytta till ett ställe i mora och jessica bor hemma hos pappa.

Jag går andra året på barn och fritidspogramet. Och trivs jättebra. Känner att pogramet och inriktningen är verkligen rätt för mig. Jag älskar att kunna hjälpa människor och sätta in mig i andras sitvationer (?)
Och barn är bland det bästa jag vet!


När jag gick i nian va jag helt besatt av att jag skulle ha en hund, jag vet inte hur många gånger jag tjatade och grinade på mamma. Tills hon en dag sa " om du lovar att plugga och försöka få betyg i alla ämmnen lovar ajg att du ska fåköpa en hund" och jag pluggade hela nian.



Så i juni någon gång hämtade vi min finaste Ester.
Vi har också en katt, Wilma som vi köpte påett katthem.

Jag har ett rätt anorlunda intresse, och det är att tvätta. Jag älskar att tvätta. Det ärsåroligt att köpa tvättmedel. Och hänga tvätt, vika tvätt. Ja allt. Så det är jag som sköter tvätten hemma. Vilket jag tror mamma tycker är underbart.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Jaja.

=D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0