skaaka rooompaaa

Åååh du är den bästa som finns.





Idag har jag vart duktig va hemma från skolan eftersom ja mådde baja (hihi;)) igår. Så vaknade i morse och kände mig dålig. Men blev bättre, kollade på lite Dh avsnitt sen vi 10 gick jag lång promenad med Ester, de är så mysigt att se henne hoppa runt. Lekte i vattnet också. Ester och ajg hittade en ölglasflaska som vi snodde med oss också ;)

Sen gick jag hem och åt frukost och tvättade, städade badrummet, hallen och mitt rum, dammsög de också. Sen diskade jag lite. Och har dushcat haft hårinpackning, smörjt in mig måla naglarna och massa sånt där :)

Snart kommer mamma hem så vi 16,30 ska jag köra in till mora och hämta Evelin och gunnar :D
Sen hem och äta tror jag.

Ikväll vet jag inte va jag ska göra. Kanske Anii? näe vet inte.

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0