Egentligen vet jag inte.


Är så trött nu på dagarna så de är sjukt. Ändå gör jag ingenting speciellt? Konstigt.
Iaf åkte jag buss med Anii till skolan som vanligt, sjukt kallt idag! Sen skulle vi ha prov i fyra timmar, och jag hade självklart glömt mitt häffte som är viktigast av allt liksom? men som tur va fick jag låna Emelies och kopegera.

Gjorde klart provet på en timme och 20 minuter, läänge för att vara jag?! men när jag började hade 30 minuter redan gått, jävla datorer!
men provet gick iaf bra. Är rätt nööjd. Sen åkte jag hem och åt kyckling och pommes (<3) sen ut på promenad med Ester. Nu har jag plugga svenska och ska göra lite matte också.


Nu ska Sötaste Hampus fixa min blogg. Han är bäst. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0