Söndag.

 

* Jag hatar när folk sätter sig i min säng.
Det är de värsta jag vet, mest om sängen inte är bäddad. Jag blir skitirreterad.

* Jag är jätte rädd för clowner.
Jag lovar, möter jag någongång Donken clownen så dör jag. 

* Jag kan inte klockan.
Och jag tänker inte plugga på den mer, har gjort den sen lekis.

* Jag får panik när någon annan har min mobil.
Jag hatar det, får panik, även fast jag inte har nåt hemligt på mobilen så får jag ändå panik.

* Jag är jätte allergisk mot jordnötter.
Jag kan inte ens vara i ett rum med dom. Idiotnötter.

* Jag klarar inte av tillgjorda människor som tror att dom är något

*Jag & mamma har alltid haft bra relation.
ja.

* Jag tar alltid av mig byxorna när jag kommer hem.
dom sitter hårt och bläää.

* Jag tycker det är extremt kul när folk fiser.
Fast bara om man är ute, då de inte luktar höhö.

* Min morfar är världens roligaste människa.
Det är sant, helt sjuk.

* Jag springer alltid till sängen.
Där man tänder och släcker lampan i mitt rum sitter långt bort, så när jag ska sova släcker jag sen springer fort som ett as till sängen.

* Jag gillar att tvätta.

* Röda godisar är det äckligaste som finns.

* Mitt rum är alltid stökigt.
Orka städa när de blir lika stökigt igen..

* Jag är klantig.
Ja nu har jag erkännt så käften.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0