Måndag :)

Olle och jag  :)
Idag cyklade jag iväg klockan sju till bussen i solen. Jag älskar att cykla när det är soool :D
Sen har vi haft bf hela dagen, började med grupparbete med Gisela och robin. Sen va vi ner på göslan och gick tråkig tippspromenad so jag va sur på, för de va myggit :(
Sen spelade vi brännboll, eller inte jag, Emelie, Elli och Robin, vi räknade poäng, de började balla ur i slutet, för ala blev sura och massa..
Och nu har jag fixat så jag slipper engelska, I HELA MITT LIV :D fyfaaaaaaan va skönt verkligen. Alltid hatat engelska =D Så slutar nio i morgon ;o
Känns som jag har lite mycket att göra nu tills skolan slutar, fast ändå inte :o
I morgon: Färga håret hos Evalena Klockan 1! Prov i svenska.
Onsdag : vanlig dag.
Torsdag : Vara i hemus 10-11.
Fredag : vanlig dag.
Helg.
31/5 : Börjar 12,45 nere på moraparken ut och gå medans alla andra bowlar..
sen mest vanligt, förutom att sluta olika tideer hela tiden ;o dryyygt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0