Måndaag

 

Sliteeeeen.

 

 

Idag vaknade jag av mamma som skrek på mig att gå upp halv sju typ, fick panik och slängde mig in i duschen och ut klädde på mig värsta sunk kläderna och sket i sminket.
Sen sprang (ja ärligt) jag till bussen. Satt och pratade med sötaste Emelie :)
Sen gick Emelie jag och Joel till bussen för vi skulle upp till Hemus och vandra. Sen gick vi upp dit och blev indelade i grupper, de va både A och B klassen. Hamna iaf med Emelie och några från a. Sen gick vi ut i skogen, gick fyra km. Jag tyckte inte de va så jobbigt förens vi kom tillbaka och min mage blev värre. Har magkatarr. 
Fick grillkorv och festis. Blä..
Sen skulle vi gå till skolan med jag drog hem. Hade för ont i magen för att vara kvar.. Men aja.

Regnade somfan hela tiden gjorde de också. Va dyngsur när jag kom hem. Kallt :(

 


Kort vecka den här veckan också. Går bara tisdag och onsdag nu, sköönt. Och i morrn slutar jag ju 11 =D

 

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0