Torsdag

Är så trött på allt nu verkligen.
Känns som när allt börjar gå bra och jag mår bra så händer det nåt så jag måste ta mig ner på botten igen. hur länge ska jag behöva gå och må dåligt?
Jag vet att vissa saker får jag skylla mig själv med. Men hur lätt är det att intala sig själv det?
Jag kommer inte ha någon ork kvar länge. Jag orkar inte må dåligt och ha sömnlösa nätter. Jag vill inte det. Kan jag inte bara få må bra utan en massa skit som hänger efter mig? Och veta att jag orsakat att någon annan har mått lika dåligt som mig får mig att få ännu sämre självförtoende.
Kan jag inte bara få vara. Kan inte allt bara fixa sig?
För blir det lika nu ingen kommer jag inte orka mer. Det här tar knäcken på mig.
Jag vill bara hoppa över några år och hoppas jag mår bättre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0