brist på annat

Nämn något som gjorde dig glad igår: Julgranen
Vad gjorde du kl 08 i morse? sov :)
Vad gjorde du för 15 min sedan? låg i soffan
Det sista du sa högt? " åh va trött jag är"
Det senaste någon sa till dig: Jag ska sätta mig vi datorn - mammi

Vad har du druckit idag? oboy, cola vatten
Vad var det senaste du åt? tacos
Vad var det senaste du köpte? Chees
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig nu? SNÖÖÖÖ

Godaste glassmaken?
vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? näe
Sover du tungt? ?
Drömmer du mardrömmar? det händer
Trivs du med ditt jobb? skolan, ja

Favoritklädsel?
mjukis
Favoritlåt just nu? airplain
Vad ser du om du tittar till höger? tv
Vad gör dig glad just nu? min familj

Vad ska du göra härnäst?
duscha, kolla beck
Höger el vänsterhänt? höger såklaaart
Humör just nu? trött
Favoritgodis? lakrits, oftast
Kläder just nu? mjukis  åh linne
Sommarplaner?
det visar sig:)
Hur många kuddar sover du med? tre
Morgon eller nattmänniska? natt
Vad är viktigast för dig? att min familj och vänner mår bra
Är du kittlig? lite (a)

Snarkar du?
NEJ ALDIG GJORT
Stjärntecken? oxe
Äckligaste insekten? mask
Stökigt eller välstädat? välstädat, men har alltid stökigt...
Vad längtar du mest efter just nu? min älskling♥

Kommentarer
Postat av: Mamman

"Snarkar du? NEJ ALDIG GJORT"

Det är fult att ljuga...

2010-12-13 @ 18:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0