tråk

Skriv det första du kommer att tänka på (Fortsätt på meningen):
1. Jag har hört att... jag fyller år om tre dagar.
2. Jag tror att min bästa vän... saknar mig
3. Jag skulle aldrig vilja vara med i Baywatch för att... det verkar drygt och fånigt
4. Jag tror att alla... behöver en kram ibland
5. Jag tycker det är... jobbigt att vara sjuk
6. Ärligt talat, du är... fin
7. Jag tycker själv att jag är ganska... galen
8. Arla är mycket... okänt för mig.
9. The Sims 2 är till för... att ha roligt.
10. Jag är för gammal för att.. leka

Välj ett av alternativen!
11. Skidsemester / Solsemester
12. Kaffe / Te
13. Pepsi / Coca Cola
14. Kjol / Shorts
15. Seriös / Flummig
16. Pizza / Soppa
17. Nintendo / PS2
18. Fjäril / Fisk
19. Naturkatastrof / Krig 
20. Pojkvän / Killkompis

Du äger... (Kryssa i)
21. [ ] en bil
22. [x] en kamera från Canon
23. [ ] en Hört & Sett
24. [ ] en blommig musmatta
25. [ ] fler än 10 egna dataspel
26. [ ] en Linkin Park platta
27. [ ] en vandrande pinne
28. [x] ett knallrött läppstift
29. [x] ett proppfullt fotoalbum
30. [ ] ett plagg från Koola Anna

Du brukar...
31. [ ] åka med Finlandsfärjan varje år
32. [x] lyssna på radio
33. [ ] bli tvungen att stänga av TV:n när du ser på ESC, eftersom tävlingsbidragena är så dåliga
34. [x] åka buss till skolan
35. [ ] ha tuppkam
36. [ ] röka
37. [ ] feströka
39. [ ] gå på konserter
40. [x] äta morötter

Du har...
41. [ ] rökt, men du ångrar det
42. [ ] rökt, men du ångrar dig inte
43. [ ] rökt, och gör det regelbundet
44. [x] tackat nej till en dans
45. [x] hjälpt någon med kärleksproblem
46. [x] bränt dig i solen
47. [ ] cyklat mer än 35 km på en dag
48. [x] varit ute längre än till 02:00
49. [x] chattat med en kille som visade sig vara ett pervo
50. [x] varit kär i någon

Du är...
51. [ ] kär i någon just nu
52. [x] trött
53. [ ] sugen på choklad
54. [x] ensam
55. [ ] ångestfylld
56. [ ] så full av tankar att du inte kan koncentrera dig på någonting
57. [ ] blond
58. [x] förkyld
59. [x] lat
60. [x] en djurvän

Du blir strandsatt på en öde ö. Du har med dig:
61. Mat: nudlar
62. Kompis: Karolina
63. CD: Lars Winnerbäck.
64. Frukt: äpple
65. Elektronik: datorn
66. Skor: tygskor
68. Kläder: mjukisbyxor
69. En valfri möbel ur ditt rum: sängen
70. Täcke: mitt?

Om jag vore...
71. Om jag vore en bil, så skulle jag vara en... volvo
72. Om jag vore en frukt, så skulle jag vara en... ett äppöe
73. Om jag vore ett djur, så skulle jag vara en... kossa
74. Om jag vore ett hus, så skulle jag vara ett... hus
75. Om jag vore en penna, så skulle jag vara en... stift penna!
76. Om jag vore en symbol, så skulle jag vara en... lovisa?
77. Om jag vore en färg, så skulle jag vara ... färgad
78. Om jag vore en mobil, så skulle jag vara en... Sony Ericsson
79. Om jag vore en dryck, så skulle jag vara ... sultronn citron loka. 
80. Om jag vore en stol, så skulle jag vara en... bekväm stol.

Varje morgon... (Kryssa i)
81. [x] sminkar jag mig 
82. [x] äter jag frukost
83. [ ] handarbetar jag
84. [ ] målar jag
85. [ ] chattar jag
86. [x] använder jag foundation
87. [x] går jag på toaletten
88. [x] spenderar jag mer än 30 minuter framför spegeln
89. [ ] pratar jag i telefon
90. [x] plattar/lockar jag håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0