Tisdag och 8 dagar kvar!

Idag har jag vart i skolan hade bara svenska och engelska, jag älskar tisdagar!
Sen åkte jag och Gisela ner på mora och gick runt och köpte skor och mat ;)
Sen tog Gisela bussen hem och jag gick till Trycket eller va de heter och kollade på jobbarbyxor. De va e n ung kille som kom fram till mig och bara " Tja, behöver du hjälp?" och jag fick panik och bara " nej.. jag kollar bara lite.. alltså inte åt mig.." Så sa han " okej, då kan jag svara i telefonen då, så kommer jag sen!" jag bah mmm gör de hihi.. med min lilla pipröst som kommer fram ibland haha, Sen kom han och jag sa
" jag skulle kolla lite priser bara.. på såna här arbetsbyxor, alltså det är min morfar som ska ha dom, inte jag.. hans har gått sönder!" 
Han bah : jasså okej, va gör morfar din då? 
Jag: jo han.. sopar grus.. målar och snickrar åh sånt.. ( eftersom jag ska egentligen ha byxorna så sa jag de jag trode jag skulle göra)
han bah: jasså okej.. ja men dom här kosstar 700!
jag bah : jasså.. oj hehe.. ja han får väl svänga in sen då.

Sen gick jag, det blev dyrt så jag köpte inga till morfar.. mig.. hahaNörd.

 

Idag beställde jag klipptid, den 20de ska jag klippa bort mitt slitna hår sköönt:D

 

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0