Söndaaaaaaaaaaag

Åhh vad jag älskar när det är sånt här väder soool:D
Idag har jag och mamma vart på hundkurs, ester tycker verkligen de suger, hon hatar att vara där hahah.
Sen åkte vi ner på campingen åh grilla korv med mamma, Evelin, Pia, Oscar, Gurra och Ester åh Teddy.
Jätte mysigt. Jag tycker om sånt där spontana saker.
Ska nog snart ut och gå med Anii, behöver prata med henne känner jag, skönt när någon lyssnar så där som hon.
Anii är bra.
Så ska klä på mig lite varmare kläder. De va kallt att ha leggings nu.
Baiiiiiiiii
Det är dom konstiga jag alltid minns..

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag lyssnar vännen, alltid.

Du är bra Lovisa, jag tycker så mycke om dig.

2010-04-11 @ 18:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0