Onsdag och prick en vecka kvar ;)

Seriös Lovisa =)
Idaaag cyklade jag på min söta cykel till bussen och åkte till skuulan.
Började emd datakunskap och fick reda på provet, jag fick VG woho jag som inte ens hade pluggat =D
Sen svenska, de är så jävla slappt med svenska, vi gör ju ingenting?!
Sen maat och Bf och sen inviduelltval med Karolina. Boris ville filma med oss så de fick han. Vi hittade ett fiskespö i vattnet. gick ner på mora med karolina till bussen sen också. Bra promenad.
Sen hem och äta och setat här. Gud de är bara fint vänder hela tiden nu ju. Så sköönt.
Bara en vecka kvar tills jag fyller 18. Skoj =D
Tänkte ut och gå lite sen, tror jag ska se om Anii är frisk så vi kan gå lite =)
I mogon börjar mitt nya liv. Jag skaa faktiskt klara dehära!

Du säger att du är stark
att du har vart igenom det här förut
Du kommer fortsätta
det finns inte mycket mer att säga nu

Kommentarer
Postat av: Anii

jag är inte frisk :( buhuuu..

Vad är det du ska klara vännen?

Pussss <3

2010-04-14 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0